Polityka zwrotu zakupionych rękodzieł

Podstawowe założenia

Nasza polityka zwrotów obejmuje 14 dni. W tym czasie (do 14 dni od otrzymania zakupionego przedmiotu), możesz zakupiony przedmiot odesłać do nas z powrotem, bez podawania przyczyny. Jeśli minęło 14 dni od zakupu, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany towaru.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go do Ciebie wysłaliśmy. Musi być również w oryginalnym opakowaniu. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

Wszelkie towary wykonane, albo zmodyfikowane na specjalne zamówienie kupującego nie podlegają zwrotom.

Dotyczy to między innymi towarów, które:

  • Wykonaliśmy z projektu klienta lub zaprojektowaliśmy na jego prośbę
  • Zmodyfikowaliśmy ich kolor, kształt, czy funkcjonalność zgodnie z życzeniem nabywcy
  • Wzbogaciliśmy o zleconą grafikę czy napis

Aby sfinalizować zwrot, wymagamy jest paragonu lub dowodu zakupu.

Nie realizujemy częściowych zwrotów. W praktyce oznacza to, że nie realizujemy częściowego zwrotu, gdy np. klient chciałby nam odesłać zakupiony przedmiot, z 'lekkim’ uszkodzeniem. Towar musi być w takim stanie w jakim go wysłaliśmy – tylko wtedy akceptujemy zwroty.

Zwrot pieniędzy

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.

Zwrot sumy którą zapłaciłeś zostanie w całości Ci zwrócony na Twoją kartę kredytową lub inną metodę płatności w ciągu określonej liczby dni.

Gdy zwrot pieniędzy się spóźnia

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw ponownie sprawdź swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, może upłynąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często jest trochę czasu na przetwarzanie, zanim zwrot zostanie zaksięgowany.

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem na który otrzymałeś uprzednio informację o zatwierdzeniu Twojego zwrotu.

Sposób wysyłki zwrotu

Aby zwrócić produkt, należy go wysłać na adres który wskażemy Ci w korespondencji e-mail poprzedzającej zatwierdzenie zwrotu.

Będziesz odpowiedzialny za pokrycie kosztów wysyłki zwrotnej. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od zwrotu.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas potrzebny na dotarcie do Ciebie wymienionego produktu może się różnić.

Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia wysyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony produkt.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami pod adresem w przypadku pytań związanych ze zwrotem towaru i pieniędzy za niego. {sklep@ebenista.pl}

Postaramy się Ci pomóc nie później niż kolejnego dnia roboczego od Twojego zapytania.